Variációk egy témára

2018. október 12. 06:23 - reklamfogo

Korábban már polemizáltam rajta, hogy bármilyen terméknek vagy szolgáltatásnak lehet reklámot készíteni. Sőt, lehet valami mellett és ellen is hatásosan kampányolni. Ez utóbbit szeretném most bemutatni, feltehetőleg nem a legjobb példán, de azért képletesen.

Íme az első reklám, a KFC-től, amelyben a Wattabox újításukat hirdetik:

Nincs benne semmi extra, leszámítva egy viccesnek gondolt helyzetet, amikor főhősnőnk a nem megfelelő embernek küldi az üzenetet... hahaha... A lényeg az, hogy a KFC olyan csomagolódobozban adja a menüket, amelyekben egy apró akkumlátortőltő van, és persze egy rövid kábel. Mindezt kifejezetten azért, hogy evés közben se kelljen nélkülözni a nélkülözhetetlen mobiltelefont (vagy legalábbis töltőre lehessen tenni).

Ezzel szemben a Kit Kat éppen ennek ellenkezője mellett szállt síkra: tedd le a mobilod, amíg eszel. Lássuk:

A csokicég új termékének kampányában 120 nagyvállalatnak küldött szét speciálisan csomagolt Kit Kat csokikat: a csomagolás három mobiltelefonnak nyújtott ideglenes parkolóhelyet, hogy amíg tulajdonosaik édességet majszolnak, inkább egymással beszélgessenek, semmint a kütyüiket nyomkodják. 

Hogy kinek melyik változat tetszik, az nyilván egyrészt függ attól, mennyire mobilfüggő az illető (nagyon, ha egy mondatban 2x is használja a függő szót... 3x), másrészt attól, hogy éppen milyen helyzetben van. Mert ha lemerül a teló, akkor bizony tölteni kell, nincs mese, és az evés jó alkalom erre, hiszen magyar ember evés közben nem beszél. Elméletileg.

Ugyanakkor az is igaz, hogy ha egy kis pihenőt akarunk (Kit Kat Break), akkor jobb, ha a mobilt parkolópályára tesszük, és egymásra figyelünk. Szóval én azt mondanám, döntetlen az állás. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr1014284097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.