Biztos ezt akarják?

2019. december 12. 06:43 - reklamfogo

Alapjában véve ugyan pesszimista ember vagyok, mégsem hiszem, hogy egy biztosítótársaságnak érdeke lenne nagyobb összegű kártérítés kifizetése. Továbbá azt sem feltételezem, hogy egy neves cég, ugyancsak neves embereket arra biztatna, hogy szenvedjenek balesetet. Értelmetlen?

Nos, a Groupama biztosító itt terítékre kerülő hirdetése valami ilyesmit sugall. A képen három ismert ember, akik közül kettő sportoló, így esetükben a balesetveszély kiemelten jelen van (különösen Viviennél). Eddig minden rendben, ám a szöveg a következő: "Játszhatsz fél gőzzel. De minek? Élj bátran! Mi biztosítunk."

eljbatran.jpg

Az első lehetőség, hogy a Groupama azért ad lovat ezek alá az emberek alá, mert ha a teljes gőzben netántán baleset érné őket, a társaság örömmel fizet nekik (vagyis nem zavarja őket a nagy összegű kártérítés kicsengetése). A másik eset, hogy úgy vélik, mit számít az a pár forint, ha baleset történik (vagyis törjék össze magukat nyugodtan, kibírja a cég).

És mi van, ha Miklós, Vivien és Gergő nem kívánja összezúzni magát még akkor sem, ha utána hízik a bankszámlájuk? (Ami pénzt aztán persze költséges orvosi beavatkozásokra fognak elkölteni, és nem önfeledt szórakozásra.) Vagy hogy esetleg a kártérítés, akármekkora is legyen, nem fogja pótolni a hiányukat a szeretteik körében?

Szereintem az emberek többsége azzal a gondolattal fizeti a biztosítást, hogy soha nem lesz szüksége érvényesíteni azt. Legalábbis engem sohasem sarkall veszélyesebb vagy átgondolatlanabb cselekvésre az a tudat, hogy történjék bármi, biztosítva vagyok. De mondtam az elején, én alapjában pesszimista vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr7415321256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása