Ülj le, egyes...

2011. február 17. 16:10 - reklamfogo

classfm7.jpgA Class FM rádiót egyszer már megróttam eme oldalakon, most arra készültem, hogy jókat mondjak róla - de ezúttal sem sikerült. Első pillantásra ugyanis ötletesnek tűnt a hirdetésük, ám közelebbről szemügyrevéve kiderültek az apró bosszúságok.

Először ugyanis azt hittem és remek ötletnek találtam, hogy a számok növekedése együtt jár a méretük csökkenésével, ezáltal is kifejezve, hogy az első jobb (nagyobb) mint a második és így tovább. Ám a jobb alsó traktusban látható, hogy a 14-es szám csillaga nagyobb mint a 6-os.

Aztán észrevettem, hogy a különböző számok csillagai eltérő színerősséggel jelennek meg. De jó! De aztán üröm került az örömbe, mert itt is látható, hogy pl. a 8-as fakóbb a 16-osnál.

Aztán az összképet a szlogennel próbáltam összevetni: "Csak egy számít". Jó. Aztán megláttam a "slágerlista" szót is. Na most akkor mi legyen? Egy listában ugyanis valóban az első a legértékesebb hely, de ugye attól lista, hogy nem csak egy tétel van rajta. Pláne ha slágerlista, akkor nem csak az első szám számít, hanem a többi is.

Végül árulja el valaki, hogy a Magyarország szóban az Á betű miért olyan apró amikor minden más szóban a megfelelő méretű??? Szabadköműves szimbólum?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr74783184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edömér · http://www.lesz.org 2011.03.04. 03:47:57

Alapvetően az írásod egyes. Lehetséges, hogy csak kötekedni akarsz. Az egyetlen valódi hiba amit te alig jegyeztél meg az az Á betű a magyarországban... De lehet csak Miattad rakták úgy oda. A többi tök egyszerű, és mivel az emberek a rohanásban nem nagyon fognak elgondolkodni rajta így meg aztán pláne. Az igaz hogy nem csak egy számít de a többi érveddel nem értek egyet

Ismeretlen_112704 2011.03.04. 09:17:51

[edömér](#11210851) Látod itt beletrafáltál - kötekedni akarok és könnyű helyzetben vagyok, mert tökéletes raklám nincs, nem volt és nem is lesz. De azért a bejegyzések között szép számmal találhatsz lelkendező véleményt is, szóval a kákán azért nem keresem. Talán mások épp ezt kedvelik a blogban. Ami a bejegyzés tartalmát illeti, elsősorban tényeket sorol fel és az egyetlen vélemény a "lista nem egy tagból áll" gondolat. Ezzel egyetértettél, a tények meg csak úgy elvannak magukban. Ugyanakkor köszi a rohanó emberek motivumot, ez tényleg egy figyelemreméltó szempont, amit bevallom én nem vettem figyelembe. Shame on me...
süti beállítások módosítása