Szuper 1%

2016. május 19. 11:40 - reklamfogo

amnestycandle.jpgTeljes pompájukban ragyognak a virágok, és az 1%-ot kérő hirdetések is kis hazánk mezőin és útszélein (és persze városaiban, illetve közlekedési eszközein is). Nincs is ezzel semmi baj, bevett és hatékony módszere ez a tájékoztatásnak, ha egyszer így kell, akkor így kell.

Amivel vitatkozni szoktam, az a hirdetések megvalósítása, elsősorban vizuális téren. Írtam már, hogy megértem a szoros költségvetést és a többit, de azért mégsem kellene lesüllyedni a kormányzati plakátkampányok szintjére, mégis csak egy nemes és fontos dologról lenne itt szó. Most, egyáltalán nem kioktató céllal, bemutatok egy külföldi példát, hogy azért lássuk, ott hogyan nyúlnak hozzá a témához.

Elismerem, az Amnesty International jobban el van látva fegyverrel és paripával, de nem szégyen mástól tanulni, és az ötlet ugyanúgy jön (vagy nem jön) itt is, ott is. Érdekes, hogy a szlogen, "Superheroes don't exist.", azaz "Szuperhősök nem léteznek." felbukkant már nálunk is, úgyhogy remélem előbb-utóbb a vizuális kreativitás is ideér. Amúgy a kép szinte adja magát, szuperhős-Superman-filmforgatás-filmtrükk. Szerintem egyszerűen és olcsón megvalósítható ötlet, és sokkal látványosabb és figyelemfelkeltőbb, mint sok más. Emellett nem csak a szánalomra alapoz, ami nagy előny, még akkor is, ha ezzel az érzéssel vélik leginkább megszólítani az embereket. A humor ugyanis nagy erő...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr408730188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása