Pezsgőm, pezsgőd, pezsgője...

2016. április 11. 08:40 - reklamfogo

bb_te.jpgA mai marketingtrendek egyik alapvetése, hogy próbáljunk minél személyesebb ajánlattal, minél barátságosabban és az érzelmekre apellálva közeledni a potenciális vásárlóink felé. Ennek eklatáns példája az egyes üzletekre vagy éttermekre oly jellemző tegezéses beszéd. Hogy ez jó vagy rossz, az nyilván az egyéntől függ, ezért már vannak "okos" megoldások, miszerint azért nem biztos, hogy az IKEÁ-ban letegeznek egy 75 éves vásárlót.

Persze közvetlen emberi kapcsolatnál vannak kommunikációs fogások, írásban már nehezebben megy a dolog. Erre is vannak jó és kevésbé jó példák. A BB pezsgő megoldása például motivációból jeles, megvalósításból erős kettes. Mert attól, hogy ráírom a dobozra, hogy "A te félszáraz fehér pezsgőd" vagy hasonló, még nem lesz igazából személyes a kapcsolódás. Mert egyes szavaknak szóban, másoknak írásban van ereje. A "te" szónak inkább szóban. 

"A buli ott van, ahol te" szlogen, a zöld dobozon, már sokkal jobban hangzik, persze abban nem szerepel a pezsgő szó, ami nem bölcs megoldás, mivel nem kapcsolódik össze bennem a pezsgő és a buli. De mindenképpen értékelendő az igyekezet, bár csak kreatívkodnának többen is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr238584832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása