Furcsa reklám következik most, amire ritkán van példa, és azok is többnyire gyenge próbálkozások. Egy újságot hirdetni szerintem nem könnyű, legalábbis ha nem egy adott célközönséget kívánunk megszólítani, hanem úgy általánosságban. Néhány magyar példa akad, többségük azonban kimerül abban, hogy megmutatják a címplapot, esetleg az "olvass minket", vagy a "nyerj velünk" kaliberű szlogennel próbálkoznak vásárlásra csábítani (azért akad köztük kreatív is, tisztelet a kivételnek).
A bemutatott francia reklám a vicces-ötletes oldalról közelít, komoly mondandóval (nem, nem tudom miért van a szöveg angolul hozzá). "You would have read it in La Provence. Match postponed due to weather", vagyis "Olvashattad volna a La Provence-ben. Időjárás miatt a meccs elhalasztva".
Egyenes üzenet: olvasd a lapot és időben értesülsz minden fontos hírről és nem jársz úgy, ahogy ez a szerencsétlen pasas. És habár ez a hirdetés egy sportrajongót mutat, nyilvánvaló, hogy nem csak neki szól a felszólítás, hanem mindenkinek.