Ezt elemezd!

2011. június 26. 19:23 - reklamfogo

axa.jpgÉpp nemrég filozofáltam arról, hogy a régimódi, de jól bevált tintapacás pszichológiai teszt mennyire érvényesül a reklámokban, de most szembekerültem ezzel a hirdetéssel, amely remek példája ennek.

Az AXA hirdetése roppant egyszerű, legalábbis az első pillantásra. Egy család sziluettje és a már ismert zen bölcelet: "Az élet tele van váratlan változásokkal." És hogy az AXA-val felkészülhetünk... Ez eddig érthető, semmi lélekmarcangolás. De nézzünk rá mégegyszer. A családi sziluett fehér hátterét egy átlós, piros csík töri meg. Tudom, hogy az AXA logoja maga is tartalmaz egy piros csíkot, de a sziluett és a mottó azért elindítja az agytekervényeket. És ez különböző ötleteket szül, akárcsak a pszichológiai tintapaca.

Új gyerek született. A szülők elváltak. Az apa elhunyt. A kisbaba elhunyt. Vagy mindketten elhunytak. Anyut és a két gyereket nem biztosítja az AXA. Pont fordítva. Esetleg valami más, amire a doktor (az AXA-s reklámszakember) gondolt.

Egyébként valami attól váratlan, hogy nem készültem fel rá. Ha felkészültem, akkor nem az. Ezért talán jobb lett volna azt írni, hogy "Az AXA-val mindig felkészülten nézhet a változások elé".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr244783217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása