Sokan úgy gondolják, hogy jó reklámokat a jó cégek készítenek, gagyi reklámokat pedig a gagyi cégek. Ám ez nincs így, legalábbis legtöbbször nem. Íme egy példa erre, amikor egy menő cég csapnivaló hirdetést készít.
A Samsonite bőröndjei világhírűek és szerintem ha anyagilag meg tudnánk engedni, mindenki ilyet venne. Láttam több ütős reklámot a Samsonite-tól, ez a mostani viszont nagyon nem az. Először is a military feeling nem igazán passzol a cég stílusához, de ha már ezt a körítést választották, akkor lehetett volna kissé heroikusabb a katonánk, és nem egy bujkáló zöldfülű. Másodszor egy Samsonite táska nem illik a fedezék homokzsákok közé, akkor sem, ha ütésálló ( vagy akkor az egész fedezéket Samsonite tatyókból kellett volna rakni). Végül a szlogen "Worldproof", vagyis "világálló", ami nyilván arra utal, hogy körbeutazhatom a Földet és nem tudom elnyűni. Ha golyófogónak használom, akkor azért valószínű hamar búcsút mondhatok neki.
Egyszóval egy komor, az utazáshoz kedvet nem csináló, a táska jellemzőit nem megfelelően kihangsúlyozó hirdetéssel van dolgunk, ami alapján nem választanám poggyásznak, de fedezéknek talán jó lesz. Bár én inkább a homokzsákra szavaznék...