Túl a karácsonyi bevásárlás megpróbáltatásain, pihegve szemléljük szeretteinket, amint az általunk kiötlött ajándékokkal vannak elfoglalva. Örömünknek talán csak az szabhat gátat, ha végiggondoljuk, mennyit kellett futkosni egy-egy darabért, vagy micsoda megerőltetés is volt az idei bevásárlás. Talán még érezzük a cipekedés fájdalmait a karunkban, derekunkban.
Nos, éppen ezt a kellemetlen érzést célozza meg ez a gerilla-reklám, amely a Motrin fájdalomcsillapítót hirdeti, abszolúlt autentikus beállítással. A kompozíció kétségkívül figyelemfelkeltő, ötletes és humoros is, bár a magam részéről kerülöm a fizikai fájdalmat eredményező bevásárlási lázat. Ettől azonban a reklám ügyes, és talán egy picit arra is utal, hogy ne vigyük túlzásba a vásárlást:az öröm nem áll egyenes arányban az ajándék méretével.