Hova nyúl a nyúl?

2015. február 06. 18:08 - reklamfogo

hoteleden.jpgAmikor ez a hirdetés felbukkant a nagyközönség előtt, mindjárt arra gondoltam, hogy jól megkritizálom, de ahogy telt-múlt az idő, végül ráébredtem, hogy igazából nincs is mit emberkedni vele. Ezzel nem azt kívánom mondani, hogy ez egy pompás reklám, de egy bizonyos szempontból megállja a helyét.

Előrebocsátom, hogy én tényleg nem nézem ezt a műsort, szóval elég kevéssé vagyok tisztában azzal, hogy mire megy ki a játék, de annyit tudok, hogy a show egyik lényegi eleme a testiség. Éppen ez az a szempont, amelyből a hirdetés hozza a formáját, a vizuális ábrázolás kétségkívül kidomborítja a program eme aspektusát. Gondolom a szlogenben az "állati ösztönök" nem véletlenül került az "emberi logika" elé, ezzel is jelezve, melyik tényező nyom nagyobb súlyt a latban. 

Ha már a szövegnél tartunk, akkor megjegyzem, hogy ritkán olvasni ennél nagyobb közhelyet, mint "valóságshow, ahol bármi megtörténhet". Mert azért "bármi" mégsem történhet meg, azért nyilván vannak ott épelméjű emberek is, ha máshol nem, a stáb tagjai között. 

Visszakanyarodva a grafikára, érdekesnek találom, hogy a férfi van nyúlként beállítva, a nő pedig tigrisként, mert ugye a sztereotípiák alapján ez általában fordítva szokott elhangzani. Mindenesetre elég bátor nyúlról van szó, mert nyúl a tigris felé, amely a Discovery-n felnőtt közönségnek egyenlő a nyúl gyors halálával... persze feltételezem, az Éden Hotel nézőközönsége nem ebből a rétegből kerül ki (de ez is egy sztereotípia, ami nem mindig helytálló).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr687147265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása