Itt állunk a forradalom küszöbén, legalábbis a forradalomra való emlékezés előszobájában, egyértelmű tehát, hogy valami ideillőt kell felszolgálnom. Ha valaki azt gondolná, hogy nincs forradalmi témájú hirdetés, annak csalódást kell okoznom, mert igenis van. (A reklámguruknál nincs tabutéma.)
Az Egaro hirdetéséről csak úgy sugárzik a forradalmi hangulat, bár a kép az 1945-ös ivo dzsimai csata ikonikus zászlóállítását próbálja utánozni, amely ugye nem forradalom volt. Ettől eltekintve érezzük az erőt és a lendületet az indiai kompozíción, amely szerencsére vásárlásra buzdít és nem erőszakos politikai irányváltásra.
"Join the shopping revolution", azaz "Csatlakozz a vásárlási forradalomhoz" mondja a szlogen, ami valljuk be, egyszerűsége ellenére elég ütősen hangzik. Az Egaro mottója is ehhez készült: "Shop freely", vagyis "Vásárolj szabadon". Azt hiszem, ezzel a forradalommal sokan tudnának azonosulni, és rohannák le az üzleteket. Egyetlen dolog tart csak vissza engem is: a pénz. Mert általában a forradalmároknak több a lelkesedése, mint az anyagi forrásai...