Talán nincs még egy olyan terület, amelyet annyifelől meg lehet közelíteni, mint a reklám. Ezerféle ötlet, százféle elv, kazalnyi megközelítés és tucatnyi irányzat. Vannak trendek, amikor mindenki azt másolja, és természetesen vannak kiemelkedő zsenialitások - akárcsak csúfos fiaskók. Amikor a tervezőasztalon van a hirdetés, még senki nem tudja, hogy beválik-e, kicsit olyan a reklámszakma, mint a mémek - előre nehéz megjósolni, miből lesz az és miből nem.
Éppen ezért merészség olyan hirdetésekkel előrukkolni, amelyek eltérnek a csapásiránytól, ám ahogy az itt látható példa mutatja, időnként megéri. A finn Garage long drink reklámja érdekesen kezdődik: "Ötlet: Csináljunk egy hirdetést annyira ostobára, hogy az emberek tényleg meg akarják nézni a kép alját, hogy megtudják, ki a frász fizetett ezért a sz**rért." Nem mondom, merész kijelentés, de valljuk be, bejön.
"Citrom. Jég. És alkohol. Egyfajta zseni. Egyfajta". mondja alul a szöveg, persze a termék képével. Visszafogott, korrekt infó. Lehet fanyalogni, de ahogy illedelmesen mondani szokták, a Garage-nek sikerült a citromból limonádét készítenie. Egészségünkre!