Viszonylag ritkák azok a reklámok, amelyek töprengésre késztetnek, amelyeknél nem azonnal egyértelmű az üzenet. Vigyázni kell ezekkel, mert a legtöbb fogyasztó azokat a hirdetéseket kedveli, ahol az ötlet nyilvánvaló és a humor átlátható. Persze az sem mindegy, hogy mit szeretnénk reklámozni, mert van olyan termék és szolgáltatás, amelyhez egyszerűbb egyenes képi vagy szöveges üzenetet társítani, és van olyan, amelyhez nehezebb. A pénzügyi gondoskodás egy hálás téma, lehet sok mindennel próbálkozni.
A svájci SwissLife egy elgondolkodtató hirdetéssel vette célba az érdeklődőket, pusztán szöveggel szeretne meggyőzni, semmi túltolt grafikai szenzációval. "I like working with you is impossible.", ami azt jelenti, hogy "Imádok veled dolgozni lehetetlen." Első olvasásra furcsa, de ha átgondoljuk, akkor tulajdonképpen két mondat van itt egybegyúrva: "Imádok veled dolgozni." és "Veled dolgozni lehetetlen." Sajnos előfordul, hogy az elejején ketten jól kijönnek egymással, majd az idő múlásával a szerelem utálattá változik.
Erre a lehetőségre készül fel velünk a SwissLife, mert ahogy az alsó sorok mondják: "Az élet minden fordulatára. Rugalmas pénzügyi tervek." Jópofa ötlet, szerintem a reklámozott termékhez megfelelő intellektualitással tálalva.