Egy újabb gerilla-marketinges fogást tálalok ma, ezúttal igazi ínyencfalatot. Az első pillantásra közönséges szemétkupacnak látszó kompozíció ugyanis egy Mini-t rejt, óriási ötlettel.
A reklám tulajdonképpen a Mini legjellemzőbb tulajdonságára, a kis méretére, próbálja elsősorban ráirányítani a figyelmet, de ennél sokkal többet is üzen. Egyszerűen megvásárolható, olcsó, könnyen használható és praktikus. Az oldalán látható "99 per maand" arra utal, hogy havonta 99 euró, bár az nem derül ki, hogy ez a törlesztőrészlet vagy az üzemben tartás díja-e.
Továbbgondolva a reklámot, és mintegy interpretálva a koncepciót, azért az kérdéses, hogy eme ábrázolás nem sugallja-e azt a gondolatot, hogy a Mini szemétrevaló (talán nem, mert csak a doboza van kidobva), illetve hogy mennyire lehet komoly autó, ha dobozban hozzáférhető. Nyilván mindezeket alaposan átgondolva döntöttek a marketingguruk és a cégvezetők, és úgy tűnik, a zöld lámpát kapott az ötlet.