Kicsi a Mini, de erős

2015. február 27. 18:13 - reklamfogo

minitrash.jpgEgy újabb gerilla-marketinges fogást tálalok ma, ezúttal igazi ínyencfalatot. Az első pillantásra közönséges szemétkupacnak látszó kompozíció ugyanis egy Mini-t rejt, óriási ötlettel. 

A reklám tulajdonképpen a Mini legjellemzőbb tulajdonságára, a kis méretére, próbálja elsősorban ráirányítani a figyelmet, de ennél sokkal többet  is üzen. Egyszerűen megvásárolható, olcsó, könnyen használható és praktikus. Az oldalán látható "99 per maand" arra utal, hogy havonta 99 euró, bár az nem derül ki, hogy ez a törlesztőrészlet vagy az üzemben tartás díja-e.

Továbbgondolva a reklámot, és mintegy interpretálva a koncepciót, azért az kérdéses, hogy eme ábrázolás nem sugallja-e azt a gondolatot, hogy a Mini szemétrevaló (talán nem, mert csak a doboza van kidobva), illetve hogy mennyire lehet komoly autó, ha dobozban hozzáférhető. Nyilván mindezeket alaposan átgondolva döntöttek a marketingguruk és a cégvezetők, és úgy tűnik, a zöld lámpát kapott az ötlet.

Szólj hozzá!
Címkék: Autó Gerilla

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr17225825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása