Igen, mostantól reklámvideók is lesznek.
Az egyik terület, ahol érdemes és érdekes reklámfilmeket lehet készíteni, az autóipar. Valljuk be, azért egy nyomtatott kép messze nem tudja visszaadni mindazt, amit egy film - pláne, egy kocsinál. Remek példa erre, és az általam dicsőített minimalista stílusra is, az alábbi Toyota hirdetés, amely a márka biztonsági kapacitását van hivatva szemléltetni.
Azt mondjuk elképzelni sem tudom, hogy mit keres ezzel a pöpec Toyotával ezen az albán úton, remélem a pilóta nem a bombázásokhoz méri fel a terepet, de a fura ötlet ellenére a kivitelezés kiváló. Szöveg nélkül, ahogy kell, a végén a felirat csak annyit közöl, hogy ez az ütközés-gátló rendszer olyan, mintha egy vadászpilóta ülne velem a kocsiban, csak jobb.
Egyébként, ha egy vadászpilóta venne ilyen autót, őt mivel győznék meg?