A reklámfilmek sajátossága, hogy még a nyomtatott hirdetéseknél is jobban célba veszik az érzelmeinket, és nem is annyira a termékkel, mint az iránta keltett vágyakkal manipulálnak. Rengeteg példa van erre, álljon most itt illusztrációként a Sony Vaio laptop egyik reklámja.
Ahogy az látszik, a film javarésze egy csábos táncot lejtő, attraktív hölgyet (Kareena Kapoor indiai színésznőt) mutat, látványos fényeffektekkel és fülbemászó, de végtelenül egyszerű zenével. Természetesen időnként megjelenik maga a termék is, de nem azon van a hangsúly, sokkal inkább a táncoló nőn.
A zenéről még annyit, hogy a szövege egyaránt vonatkozhat a nőre és a laptopra, bár az előbbire jobban, mivel olyanok hangzanak el, mint "szükségem van rád még ma éjjel", "kényeztess el", vagy "többet akarok". A végén látható szlogen azért ennél kreatívabb lett, illően a vizualitáshoz, "spark a trend", azaz "lobbants lángra egy divatot" (angolul jobban hangzik).
A kidolgozás mindenesetre Sony-san profi, és tökéletes példa az érzelem-átvitelre. Hogy milyen asszociációkat próbál kelteni a reklám a laptoppal kapcsolatban, és ki a célcsoport, az nyilvánvaló. Szeretjük az ilyen hirdetéseket, de tudatos vásárlóként kizárólag Kapoor kisasszony két szép... szeméért nem fogok Vaio-t venni. Azért kipróbálnám... Hogy-hogy melyiket? Micsoda kérdés?! A laptopot, természetesen, hiszen arról van szó... nem?