A drága dupla trükk

2016. január 22. 06:46 - reklamfogo

pampers.jpgAz árképzés bizony a marketing része, ezért nem mindegy, hogy mit mennyiért adunk, pláne, ha még egy kicsit meg is vezetjük a vásárlót. Egy korábbi bejegyzéseben írtam a zavarárról, ez most nem az (illetve nem feltétlenül), hanem egyszerűen a figyelmetlenség és a rutinok kihasználása.

Mint látható, a bal oldalon, a 64 darabos törlőkendő ára 499 forint, azaz darabonként 7,80 forint, míg a jobb oldalon a duopack ára 1099 forint, vagyis 8,59 forint darabonként. Ezzel tulajdonképpen nem is lenne baj, bár az ember megszokta, hogy a nagyobb kiszerelés olcsóbb (a rutin, ugye). Csakhogy a duopack csomagolásán ott virít az "Economy" felirat, ami arra utal - igaz angolul - hogy gazdaságos. Ha pedig gazdaságos, akkor nyilván olcsóbb is. Ám ezúttal nem így van és ha figyelmetlenek vagyunk, buktuk is a pénzünket. Mentségére szolgáljon az üzletnek, hogy feltünteti a darabárat (apróbetűvel), vagyis elvileg korrektül tájékoztatott. 

De ne feltételezzünk rögtön rosszat,hiszen az is lehet, hogy az egész csak figyelmetlenség az áruház részéről, több ezer terméknél ki figyel oda, mi mennyi. Ráadásul még az is elképzelhető, hogy szabadulni akarnak a 64 darabos kiszereléstől, azért olcsóbb. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr468282966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása