Az emberi kreativitás nem ismer határokat, tartja egy közhelyes mondás, ám ez semmit sem von le az igazságtartalmából. Jól illusztrálja ezt a mostani gerilla-reklám is, amelyet a Schweppes üdítőital gyártó talált ki (vagy találták ki neki okos reklámszakemberek).
Az üveg elhelyezése szökőkútként - valljuk be - hatalmas ötlet, ráadásul tökéletes összhangban van az ital által sugallt kirobbanó erőhöz és lendülethez. Még arra is figyeltek, hogy a színtelen tonik ital legyen bemutatva, azért mégsem gyömbér vagy vadmálna színű a víz.
Azt nem tudom, a Városligetben mit szólnának egy ilyen kompozícióhoz a fenntartók, talán nem is engedélyeznék tekintettel a hely turisztikai jelentőségére. Ám ettől függetlenül nagyon jó ötlet, pláne, ha valahol a közelben árulnak is ilyen üdítőt!