Időnként rendkívül érdekes reklámok kerülnek ki nagykaliberű cégektől is, amikor az ártatlan reklámfogyasztó nem tudja, ez most vicc vagy komoly. Ilyen például a Sony egyik PSP reklámja, amelyet ráadásul kis hazánkban, Sopronban, forgattak.
Talán az első megtekintésre nem is jön át a trükk, és csak annyit látunk, hogy egy fiatal hogyan üti el az utazás unalmas idejét, amíg megérkezik a barátaival megbeszélt találkozóra. Az egész környezet és szituáció annyira ismerős és közhelyes, hogy bárki beleképzelheti magát a játékos bőrébe. A reklám üzenete itt egyszerű: egy ilyen zsebben elférő PSP mindig jól jön, ha van néhány unalmas és/vagy szabad perced.
Ha alaposabban megnézzük a filmet, feltűnhet azonban egy apróság, amely kicsit erodálja az egész reklámot és eltöprenghetünk, hogy ez most mi is akar lenni. Jelesül arról van szó, hogy játékosunk a film végén azzal a két emberrel (baráttal) találkozik, akik a film elején ott állnak vele a megállóban. Csakhogy főhősünk nem veszi észre őket, lévén nagyon el van foglalva a PSP-vel.
Szóval nem tudom mire vélni az ötletet, de a zene nagyon jó lett és ötletes az Assassin Creed logójának elhelyezése is a háttérben.