Zenés-táncos mulatság

2016. szeptember 02. 14:02 - reklamfogo

Vajon lehet-e valami annyira rossz, hogy már jó legyen? Szerintem nem, de az igaz, hogy minden rosszban van valami jó. Furcsa bevezetés? De figyelemfelkeltő, nem?

Csak arról jutott eszembe, hogy az alábbi reklámfogást egy olyan oldalon találtam, ahol a 10 legrosszabb reklámfilmet sorolták fel. A We Buy Any Car, egy használtautó kereskedés hirdetése, nem túl bonyolult, nem is fordítanám le azt a kevéske szöveget. Helyette adjuk át magunkat az élvezetnek.

A forrás szerint csapnivaló a zene, iszonyatos a tánc, tenyérbemászó képű a főszereplő, és az egész tulajdonképpen egy weboldalt reklámoz. Egyetértenék vele, ám amióta pár nappal ezelőtt kétszer-háromszor megnéztem, egyszerűen nem megy ki a fejemből a dallam, engem (mint botlábút) lenyűgöz a koreográfia, nincs kifogásom a címszereplő ellen és ha egy weboldal, hát weboldal. Végül is a hirdetés célja, hogy az oldalra irányítsa az érdeklődőket, és ezt szerintem maximálisan el is éri.

Egyetlen apróság azért felmerült bennem, mégpedig az, hogy nem igazán látszik, mi is van a felmutatott táblákra írva. Hiába mutatják kétszer egymás után, olyan gyors, hogy szinte alig olvasható, holott lényeges információ.

Mindazonáltal szerintem nem annyira rossz, mint azt mondják róla, kétségkívül egyszerű és alacsony költségvetésű, de ez nem hátránya, hanem inkább előnye.

Szólj hozzá!
Címkék: Film Autó

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr4611671190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása