Önnek is elege volt azokból a reklámokból, ahol mások koszos tűzhelyét vagy WC kagylóját kell bámulnia? Ki mondta, hogy egy takarítószert csak konyhában vagy mellékhelységben lehet bevetni? Íme egy parádés ellenpélda, a Cillit Bang tálalásában:
Nos, ugye hogy teljesen más élmény? Természetesen már az új hullámot követi: nem takarítószert ad el, hanem egy érzést - nem érvel, hanem az érzelmeinkre hat. Persze nyilvánvaló, hogy ha egy szerelőműhely kitakarítása ilyen egyszerű, vidám és vicces lenne, akkor nyilván több férfi vállalkozna rá, még odahaza egy konyhában is. Ám mielőtt kedvet kapnánk, azt azért jegyezzük meg, hogy táncoslábú szerelőnknek egy egész éjjel kellett a művelethez... szóval azért dolgozott vele jónéhány órát!
Külön érdeme a reklámnak, hogy egyátalán nem használ szöveget, leszámítva a végén látható szlogent, vagyis a film könnyen adaptálható minden országban, a feliratok kicserélésével. A szlogen egyébként szintén frappáns: "Almost makes cleaning exciting", azaz "Majdnem izgalmassá teszi a takarítást". Nem csak kellemesen ötletes és humoros, hanem őszinte is: azért akármilyen is az a tisztítóerő, a takarítás nem izgalmas.