Újabb magyar ásványvízreklám kerüljön az asztalra, étvágyfokozó vagy éppen étvágyűző célzattal. Kinek a pap, kinek a paplan, ugye. Valamiért elterjedt az a nézet marketinges körökben, hogy a reklámoknak az áru hirdetésén kívül valamiféle eszmei mondanivalót is hordozniuk kell, máskülönben nem lesznek elég meggyőzőek. Magyarul a látvány mellé filozófiai üzenet is kell, vagy nem trendi az egész.
Erre látunk itt egy példát, amikoris a reklám egy tibeti bonc megvilágosultságát megszégyenítő emelkedettséggel azt mondja "A megtett úttól válsz különlegessé". Ilyenkor mondaná a magyar, hogy "hát ez olyan tömény volt, hogy erre inni kell".
A képi megjelenés igyekszik a bölcs kijelentés nyomába lépni, de meg se közelíti. Turistánk kicsi kurflija ugyanis szánalmasan fest - legalábbis a kijelentés eszmei súlyát tekintve. Bár néha a kicsi is lehet különleges, ezt itt most én mégsem érzem eléggé annak.
Hogy azért mondjak jót is a végére, az alsó szlogen, "A feltöltődes egyedi forrása", viszont igen hangzatos. Talán erre kellett volna kihegyezni a vizuális megjelenést is és az életbölcseletet meghagyni avatottabb boncoknak.