Vannak reklámok, amelyeket nem tudok hova tenni, nem tudom, hogy milyen folyamatok vezethettek oda, hogy azokat valakik elkészítsék, sőt, publikálják. Vannak szimplán ostoba hirdetések, és vannak olyanok, amelyek jót akarnak, ám a próbálkozás visszafelé sül el. Ez utóbbi kategóriába sorolnám ezt a Sirius XM reklámot, amely egy amerikai, előfizetéses alapon működő (műholdas és internetes), rádiócsatorna alkotása.
Maga a hirdetés könnyen érthető, a szokásos We love... (Imádjuk a...) kezdetű szlogenekre épít. Eddig semmi baj, sőt még azzal sem, hogy a "love" igét egy szívvel helyettesítik, ami szintén bevett ebben a szituációban. Mivel a humort imádják, ezért úgy gondolták, hogy vászonra viszik a "bepisilek a nevetéstől" kifejezést. Bár maga az elképzelés nem az ördögtől való, a megvalósított produktum láttán azért egyeseket el kellett volna fogjon a kétkedés, hogy jó lesz-e ez így?
Nos, röviden válaszolva: nem. Ez így nem jó. Mert ugyan első pillantásra tényleg vicces, de a következő másodpercben már inkább ciki, végül pedig undi. Még akkor is, ha imádjuk a humort.