Az egyszerű is lehet nagyszerű - ezt az igazságot van hivatva demonstrálni az itt látható harisnyareklám. Tulajdonképpen sokat nem is kell (nem is lehet) hozzáfűzni, hiszen annyira lényegretörő.
Adott a probléma, miszerint a harisnyák hajlamosak kiszakadni, ha valami éles vagy hegyes tárggyal érintkeznek és akkor oda az egész. Marketinges-feladat, hogy szemléltessük, a Well márkájú harisnya nem ilyen, nem szakad ki holmi éles, hegyes tárgyra, mint például a... cipősarok. Ami köztudottan hegyes és ráadásul a célközönség (jelen esetben a nők) is jól ismerik, használják.
Igazán egyszerű ötlet, szemgyönyörködtető kivitelezés, még a férfiak is meg fogják nézni, habár nyilván nem a harisnya tűsarok-ellenálló képességét fogják észrevenni benne. De kedves ötlet, hogy azoknak is mutasson valamit, akik nem a célcsoport tagjai (vesd össze: tamponreklámok).