2008-ban egy ausztrál üdítőgyár piacra dobott egy "Anything" (Bármi) és egy "Whatever" (Akármi) nevű üdítőitalt. A dobozokon csak a név és egy kérdőjel szerepelt és a vevő sosem tudta, hogy a hat íz közül melyiket is tartalmazza a doboz. Vagyis lutri, hogy mit is kapunk.
A reklámkampányuk pont ezt a kiszámíthatatlanságot próbálta kihangsúlyozni és az alábbi eredményt szülte (van egyébként szülő nőt ábrázoló verziójuk is). "You never know what you're going to get." mondja a szlogen, ami annyit tesz "Sosem tudod mit is fogsz kapni". Vagy még jobb lenne, hogy "mi fog kijönni".
Valószínűleg első pillantásra humoros a dolog, hogy egy ilyen szituációban kapjuk meg az italunkat, gyanítom, hogy csak a fiatalabb korosztály, illetve a kellő humorérzékkel megáldott középkorúak fognak örülni az ilyentén való reklámozásnak és magának a vásárlásnak. Merész próbálkozás, üde színfolt a reklámozás palettáján. Ügyes!