A fejlődés megállíthatatlan, a kreativitás pedig nem ismer határokat. Erre az egyik legjobb példa az itt látható Peugeot reklám. Ez az ötlet gyakorlatilag majdnem a maximumot hozza ki egy újsághirdetésből.
A dolog azzal indul, hogy adott egy megszokott autóreklám. A szöveg azt mondja, hogy üssünk rá a feliratra és meglátjuk, milyen új biztonsági elemet nyújt az új 408-as modell. Ha az olvasó ráüt (ahogy azt a kép illusztrálja), a következő oldalon egy mini légzsák fújódik fel!
Nem tudom kik és hogyan jöttek rá erre a hirdetésre, de le a kalappal előttük. Azt már csak a kötözködés mondatja velem, hogy vajon mi lesz a felfúvódott légzsákkal ez után, vagyis az újság mostmár mindig ilyen marad, a közepén egy kis lufival? Vagy valahogyan vissza lehet gyömöszölni, esetleg kiszúrni és akkor lelapul?
Mellesleg a reklám egy másik problémát is felvet, tudniillik, hogy ezen hirdetést alapul véve úgy értelmezhetnénk, mintha az eddigi Peugeot autókban nem lett volna (utasoldali?) légzsák. Hisz úgy hivatkoznak rá, mint "új" biztonsági elem...