60 év eltetével pedig emígyen néz ki egy Mars csokoládé-reklám. Elég nagy utat tettek meg a fiúk, a színkavalkádtól a meglehetősen egyszínű hirdetésig, a csokoládé összetevőinek kidomborításától a feeling ábrázolásáig. Eltűnt a nő és eltűnt az ár, maradt a macho férfi és a hullám (a tengeri).
Node fordítsuk tekintetünket magára az újdonsült kompozícióra. Ez egy olyan típus, amely rengeteg termék vagy éppen szolgáltatás hirdetésére felhasználható, csak a szlogent és a logót kell változtatni rajta. Hogy éppen a Mars csokival mi is az összefüggés, azt most még nem vágom, de talán egyszer megvilágosul bennem az, ami a Mars marketingosztályosában is.
"Get back on track" mondja a szlogen, ami valami olyasmit üzen, hogy "Vissza a pályára" vagy "Vissza a megszokott irányba", amely jelen esetben szörfös emberünket szólítja vissza a hullámokra, a jól látható cápaveszély és időjárási viszonyok ellenére. Hogy ez miképpen függ össze a csokival, azt már korábban sem értettem, de hogy a cápák Mars csokinak vélik a deszkát, az tuti.