Bár tudom, hogy eme levelem elolvasásának esélye kevés, az abban leírtak megfontolásának esélye még kevesebb és a változtatás esélye még annál is kevesebb, azért leírom, amit az új reklámkampányotokról gondolok. Angol szendvics tálalásban hadd mondjam el, hogy üdvözlendő az újítás, ám butuska a szlogen, és hogy a szívecskére applikált magyar-zászlós dizájn klassz.
"Értéket őrzünk" - mondjátok, de hogy is értitek ezt? Talán bank vagytok? Vagy hagyományörző egyesület? Legutóbbi információim szerint kiskereskedelmi élelmiszeráruház voltatok, ahol az "értéket adunk" szlogen toronymagasan jobban passzolna a tevékenységetekhez. Szokásomhoz híven csak két apró kérdés: ki bólintott rá erre a szlogenre és hogy az illető még mindig a Lidl alkalmazásában áll?
De most komolyan... bizonyára van logikus és jól felépített indok, illetve magyarázat a szlogenválasztás mögött, ám ez sajnos ezen a plakáton (és a többin sem) jön át. Én pedig nagyon kíváncsi lennék rá, és szerintem sokan mások is így vannak vele.