Inkább add az értéket

2012. szeptember 22. 12:22 - reklamfogo

lidl1.jpgKedves Lidl!

Bár tudom, hogy eme levelem elolvasásának esélye kevés, az abban leírtak megfontolásának esélye még kevesebb és a változtatás esélye még annál is kevesebb, azért leírom, amit az új reklámkampányotokról gondolok. Angol szendvics tálalásban hadd mondjam el, hogy üdvözlendő az újítás, ám butuska a szlogen, és hogy a szívecskére applikált magyar-zászlós dizájn klassz.

"Értéket őrzünk" - mondjátok, de hogy is értitek ezt? Talán bank vagytok? Vagy hagyományörző egyesület? Legutóbbi információim szerint kiskereskedelmi élelmiszeráruház voltatok, ahol az "értéket adunk" szlogen toronymagasan jobban passzolna a tevékenységetekhez. Szokásomhoz híven csak két apró kérdés: ki bólintott rá erre a szlogenre és hogy az illető még mindig a Lidl alkalmazásában áll?

De most komolyan... bizonyára van logikus és jól felépített indok, illetve magyarázat a szlogenválasztás mögött, ám ez sajnos ezen a plakáton (és a többin sem) jön át. Én pedig nagyon kíváncsi lennék rá, és szerintem sokan mások is így vannak vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr84795682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása