Láss. Gondolkodj. Gondolkodj?

2012. október 03. 15:52 - reklamfogo

origogroup.jpgEgy igazán visszatérő téma ezen a blogon a drága külcsín, szegényes belbecs motívum, amelyeket azokra a reklámokra értek, amelyek ugyan impozáns megjelenésűek, de mondanivalójuk vagy koncepciójuk sajnos elmarad a művészi kivitelezéstől. Más szóval mint például az Origo Media Group hirdetése imitten.

Nincs mit szégyellni rajta, a grafikai dizájn ütős, van itt minden, ami szem-szájnak ingere: színek, nő, fiatalság, lendület, látványelem, klasszikus háttér. De mit is akar ez üzenni? Lélekbúvárok előnyben.

Fiatalemberünk a mobiltelefonjából színfröccsenést produkál, amely elől bájos fiatalasszonyunk esernyője mögé bújik. Felszínes pszichoanalízisünk: a hölgy nem kíván részesülni az Origo Media Group áldásaiból. Mélyebb analízis: az OMG (most esik le, OMG!) megvéd téged minden színes újdonságtól. Természetesen harmadik interpretáció is elképzelhető, de ez a felkért lélekelemzők egyikének sem jutott eszébe (válasz -remélhetőleg- az OMG-nál). A szlogen is frappáns és valamivel találóbb, illetve dekódolhatóbb mint a képvilág.

Összességében azért annyira nem rossz, mint elmeorvosi szakértőink gondolják.

Szólj hozzá!
Címkék: Média Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr434818043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása