Egy igazán visszatérő téma ezen a blogon a drága külcsín, szegényes belbecs motívum, amelyeket azokra a reklámokra értek, amelyek ugyan impozáns megjelenésűek, de mondanivalójuk vagy koncepciójuk sajnos elmarad a művészi kivitelezéstől. Más szóval mint például az Origo Media Group hirdetése imitten.
Nincs mit szégyellni rajta, a grafikai dizájn ütős, van itt minden, ami szem-szájnak ingere: színek, nő, fiatalság, lendület, látványelem, klasszikus háttér. De mit is akar ez üzenni? Lélekbúvárok előnyben.
Fiatalemberünk a mobiltelefonjából színfröccsenést produkál, amely elől bájos fiatalasszonyunk esernyője mögé bújik. Felszínes pszichoanalízisünk: a hölgy nem kíván részesülni az Origo Media Group áldásaiból. Mélyebb analízis: az OMG (most esik le, OMG!) megvéd téged minden színes újdonságtól. Természetesen harmadik interpretáció is elképzelhető, de ez a felkért lélekelemzők egyikének sem jutott eszébe (válasz -remélhetőleg- az OMG-nál). A szlogen is frappáns és valamivel találóbb, illetve dekódolhatóbb mint a képvilág.
Összességében azért annyira nem rossz, mint elmeorvosi szakértőink gondolják.