Egyes dizájnerek annyira ötletdúsak, hogy nem is elég nekik a sima 2D adta lehetőség, találmányukat nem tudják beszorítani a hagyományos plakát korlátai közé. Mint például a Wonderbra gurui, akik úgy gondolták, nem eléggé hangsúlyozza ki a mondanivalót egy csinos nő melltartóban, hanem ennél valamivel többet kell letenni az asztalra, vagyis ennél többet kell mutatni.
Valahogy így születhetett meg eme nagyszerű ötlet, hogy akkor emeljük ki a lényeget. Mivel a plakátot borító üvegfelületet nyilván nem lehetett összetörni, ügyes grafikai trükkel keltik a kitört üveg látványát. Ami kétségkívül figyelemfelkeltőre sikerült.
Ugyanakkor van valami halvány kétségem affelől, hogy mennyire profithatékony is ez a hirdetés, tényleg emelkedik-e az eladási statisztika vagy csak egy jópofa reklámként könyveli el a publikum. Másképp fogalmazva, nem tudom, ez a hirdetés vajon a nők vagy a férfiak figyelmét kelti fel jobban?