A jó kereskedő mindig halad a korral, figyeli a piaci igényeket és érzékenyen reagál a változásokra. Napjainkban eléggé megszaporodtak az egyneműek által kötött házasságok, amelyen sokan vitatkoznak, de egy kereskedő általában nem a dolgok erkölcsi és filozófiai oldalát vizsgálja, hanem a profitszerzés lehetőségét.
A Long's ékszerészet ennek fényében tervezte és közölte az itt látható hirdetését, amelyben jeggyűrűt (és persze egyéb ékszereket) kínál olyan esetekre, amikor a házasulandók mindketten nők. A "Viseljünk mindketten fehéret az esküvőre." (Let's both wear white to the wedding.) ugyan inkább utal egy esküvői ruhaszalon szlogenjére, mint egy ékszerüzletére, de gondolom valahogyan fel akarták kelteni az érdeklődést.
Tulajdonképpen nincs gond magával a reklámmal, hiszen az minden terméknek kell, és érthető a cég úttörő kísérlete is, de akárcsak a korábbi fagylaltreklámnál, azért talán nem ártana némi óvatosság a homoszexualitás ilyen jellegű, nyílt marketingfelhasználása kapcsán.