Láss, ne csak nézz

2014. március 02. 10:02 - reklamfogo

glasses.jpgMivel magam is útra kelek, következzen egy hirdetés, amely megjelenését tekintve erre a témára hajaz. A kietlen út mentén stoppoló fiatalember ábrázolása azonban csak marketinfogás, mivel maga a reklám nem utazást vagy autót népszerűsít, hanem szemüveget.

Gondolom az lehetett az alapötlet, hogy szegény stopposunk annyira nem lát szemüveg nélkül, hogy nem veszi le, miszerint egy meglehetősen kis forgalmú út szélén próbálkozik. Az is lehet, hogy a szemébe süt a nap és egy napszemüveg jó lenne, bár az illusztrációként megjelenített szemüveg épp nem az a fajta. Egyébként multifunkci hirdetés, hiszen a szemüveget minden további nélkül le lehetne cserélni autóra, légitársaságra, utazási irodára vagy hitelkártyára.

Mindenesetre tanulságos példája a kreativitásnak, mivel egyetlen szlogen vagy felirat nélkül, csak egy jól kitalált vizuális háttérrel és a termék visszafogott bemutatásával is tökéletesen eléri célját: érthető, világos, humoros és ráirányítja a figyelmet a termék hasznára és nélkülözhetetlenségére. 

Szólj hozzá!
Címkék: Egyéb Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr345839252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása