Ha kihagy az agy

2014. szeptember 10. 22:53 - reklamfogo

splash.jpgA nyár a szabadságolás ideje, mindenki igyekszik kikapcsolódni... ezért nem meglepő, hogy egyesek agya is kikapcsol ilyenkor, és ebben a tudattalan állapotban aztán olyasmit tesz, amit később nagyon megbán. Tömören így lehetne összefoglalni ennek a hirdetésnek a keletkezését, amely komoly eséllyel pályázhatna a legbénább reklám címére.

A Splashdown Waterpark reklámja ugyanis valami olyan borzalmasra sikeredett, hogy a készítőinek egyetlen mentsége az lehet, hogy a cselekedetük elkövetésekor nem voltak beszámíthatóak. Az még csak hagyján, hogy a modellen elcsúsztatták a fürdőruhát, de az már bűncselekmény, hogy a modell egyáltalán nem esztétikus, az pedig egyenesen közösség elleni izgatás, hogy a le nem barnult/pirult részek így virítanak.

A háttérben látható(?) csúszdákat elnézve az alapgondolat az lehetett, hogy olyan őrült a csúszás, hogy ilyen elcsúszott ruhadarabok lesznek az eredményei. Nem tudom, érez-e kedvet valaki egy ilyen élményhez, én a magam részéről inkább kihagynám. A mégis bevállalósok látványát pedig méginkább... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr36687481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása