Több csöpp kecsöp

2015. január 03. 10:56 - reklamfogo

ariel.jpgBizonyára többeknek feltűnt már, hogy az év elején a nagy kereskedelmi láncok mindig ágyneművel és tisztítószerekkel (és ezek akcióival) vannak tele, mintha január első napjaiban tisztaságmánia uralkodna el mindenkin. Követve ezt a rejtélyes logikát, én is egy mosópor-reklámmal kezdem az új évet.

Az Ariel, első pillantása talán horrorfilmet reklámozó, hirdetése egy olyan terméket mutat be, amely még az előtt megtisztítja a ruhát, mielőtt az mosásra kerülne. De az is lehet, hogy nem így van, csak a kép csalóka. Persze csak kötekedem, hiszen értem én a koncepciót, pláne a szlogennel: "Stay stain free", vagyis "Maradj foltmentes". Világos, mint a képen látható fehér blúz, hogy az Ariel mit akar közölni. Mindenesetre érdemes eljátszani a gondolattal, hogy a lány jobban tenné, ha Ariel-el mosakodna is, akkor elkerülhetné az ehhez hasonló baleseteket.

Az év első fejtörője pedig legyen az, hogy mégis miként került rá ez a mérhetetlen mennyiségű ketchup?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr227036041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása