Bizonyára többeknek feltűnt már, hogy az év elején a nagy kereskedelmi láncok mindig ágyneművel és tisztítószerekkel (és ezek akcióival) vannak tele, mintha január első napjaiban tisztaságmánia uralkodna el mindenkin. Követve ezt a rejtélyes logikát, én is egy mosópor-reklámmal kezdem az új évet.
Az Ariel, első pillantása talán horrorfilmet reklámozó, hirdetése egy olyan terméket mutat be, amely még az előtt megtisztítja a ruhát, mielőtt az mosásra kerülne. De az is lehet, hogy nem így van, csak a kép csalóka. Persze csak kötekedem, hiszen értem én a koncepciót, pláne a szlogennel: "Stay stain free", vagyis "Maradj foltmentes". Világos, mint a képen látható fehér blúz, hogy az Ariel mit akar közölni. Mindenesetre érdemes eljátszani a gondolattal, hogy a lány jobban tenné, ha Ariel-el mosakodna is, akkor elkerülhetné az ehhez hasonló baleseteket.
Az év első fejtörője pedig legyen az, hogy mégis miként került rá ez a mérhetetlen mennyiségű ketchup?