Régebben a porszívóügynök volt a persona non grata non plus ultra példája, akit az emberek nem a hátuk közepére kívántak, hanem a halál ... egy másik testrészére. Azóta persze sokat fejlődött a porszívógyártók marketingkommunikációja és roppant ötletes, illetve kreatív reklámok jelentek meg ezen a területen. Az itt látható hirdetés azonban két dolog miatt is rendkívüli.
Az egyik ilyen aspektus, hogy vajon melyik hirdető engedheti meg magának, hogy a reklámjának több mint felét a fekete semmi foglalja el? Árban ez is ugyanannyiba kerül, mintha az egész kép full színes lenne. De mégis, a grafikai megoldás nem tévedés, hanem a koncepció része - az ár nem számít. És ezzel futunk bele a második zseniális ötletbe: hogyan mutassunk meg egy lapos porszívót úgy, hogy az az első pillantásra nyilvánvaló legyen? Nyilvánvalóan sok jó, és még több csapnivaló megoldása lenne ennek a problémának, de azt hiszem a Samsung itt nagyon beletalált a tutiba.
Szlogen már nem is kellett, csak egy "apró" kiegészítés, miszerint az egész készülék mindössze 8 centiméter vastag. Ha hazánkban is szeretnék hirdetni ez a masinát, egy szlogenjavaslatom azért lenne: Ettől padlót fogsz!