A sok-sok modern reklám mellett ne feledkezzünk meg minden hirdetések alaptípusáról, a tamponreklámról. Talán egyszer majd kiderítik a tudósok, hogy több ezer év relatív nyugalom után épp a tampon volt az, ami nélkül az emberek fele képtelen volt élni - ergó nyomatni kellett a reklámokat, máskülönben a kutya sem vette volna meg. (Dehogynem.)
A Tampax hirdetése nem árulkodik túlzott kreativitásról, ráadásul olybá tűnik, mintha a bolhából csinálna elefántot azáltal, hogy felnagyítja a helyzetet. Persze érthető az igyekezet, a cél nyilván a tampon elképesztő nedvesség-blokkoló hatása, csak egy ici-picit túlméretezett léptékben adták elő.
A marketinges fiúk és lányok nyilván annyira elégedettek voltak az eredménnyel, hogy már egy jópofa szlogenre sem vették a fáradságot, úgy vélték, a kép elviszi a hátán a terméket. Én ebben nem vagyok biztos, persze a reklám nem is nekem szól.