Otthon ülünk, házhoz rendeljük mindazt amire szükségünk van (és persze azt is, amire nincs) és várjuk a végét. A várakozás közben sok időnk van gondolkodni és emlékezni, egy kicsit nosztalgiázni. Emlékszik még valaki az Otto csomagküldő áruházra? Olyan volt, mint a Quelle, ha esetleg az ismerősebben cseng.
Ha a fogyasztó nem megy az utcára és nem vesz újságot, hogy megbombázzuk reklámokkal, akkor menjünk el mi őhozzá. Ennek jegyében készülhetett ez a 80-as évekbeli gerilla reklám, amely szó szerint a házhoz jött, épp csak be nem csengetett - bár talán a reklám elhelyezője bekopogott, hogy rávegye a lakót, kukkantson ki és ámuljon.
A szemrevaló (szó szerint és átvitt értelemben is) hirdetés mindössze arról tájékoztat, hogy megérkezett az új katalógus, na, ezért le kell ballagnunk legalább a postaládánkig. Akiknek a lépcsőháza nem így nézett ki, azok rögtön átláttak a szitán, de ettől függetlenül az ötlet ötletes.