Rendhagyó kollekció következik, gyengébb idegzetűek ne is kattintsanak a képekre, mert a nyugalmukat megzavaró vizuális hatások érhetik őket. (Én szóltam.)
Szóval a marketingesek iskolájában viszonylag korán szó esik arról, hogy az emberi arcok jól használhatóak a reklámokban. Az alább bemutatott hirdetések készítői és/vagy ötletgazdái feltehetőleg ezután a lecke után kibuktak az iskolából, így arról lemaradtak, hogy csak a kellemes, szimpatikus és érdekes arcokkal szeretnek és tudnak azonosulni a fogyasztók, nem akármivel. Csak így fordulhatott elő, hogy megalkották alábbi "műveiket":
A gyűjteményben van dohányzásellenes szájnyílás, amely egymásik testtájék, másik nyílására hajaz; fanatikus játékkonzol fogazat; Bro borotvahabba ragadt bikinis lányok; egy Picasso-stílusú, ám meghatározhatatlan terméket népszerűsítő akármi; optikai illúzióval operáló csokireklám; savanyúságot illusztráló fanyarc; rossz lehelletet az orrba igyekvő hallal bemutató pasztilla-hirdetés; talán fogselymet reklámozó kiterített arc és a csupafül fej, ritka gusztustalan absztrakciója.
Mindenki szörnyülködhet, igen, ilyen is van, ez is átment a rostán, mint minden törvé... nem politizálok.