Következzen egy rendhagyó reklám, az emberi találékonyság és kreativitás egyik csúcsa. Maga a fizikai megjelenés is szembe szökik, anélkül, hogy tudnánk pontosan miről is szól az egész.
A táska fülének ilyentén való vizualizálása remek ötlet bár egyesekben talán ellenérzést kelthet. Ugyanakkor ha tekintetünk a termékre és a feliratokra kúszik, kiderül, hogy a megjelenítés nagyon is helyénvaló.
A hirdetés ugyanis egy olyan szert ajánl, amely leszoktat a körömrágásról ("Nail biter?" - "Körömrágó vagy?"). Ez egy roppant keserű folyadék, amellyel be lehet kenni az ujjat és a körmöt, ami ugye nem kell kifejteni miként veszi el a kedvünket a körömrágástól...
Ismét egy olyan megoldás, ami egy kevésbbé reklámozható terméket hoz emberközelbe, kreatív és humoros megjelenésével. Bravó!