Lefogadom, hogy nem sokan gondolnának arra, hogy valamit úgy is lehet reklámozni, hogy azért van szükséged rá, mert ezt a bizonyos dolgot folyton ellopják. Hiszen ki akarna olyasvalamit, amit állandóan lenyúl valaki, nem? Mégis, volt egy kreatív csapat, amely mert nagyot álmodni, és éppen ezt a vonalat lovagolta meg.
A Bic vállalat, amely kifejezetten ismert írószereiről, az itt látható reklámmal rukkolt elő. Egész egyszerűen csak azt írták rá, hogy a "Golyóstollak a leggyakrabban ellopott tár... gyak a világon." Az állítást pedig azzal igazolták, hogy a "tárgyak" szó két különféle tollal lett leírva, jelezvén, hogy a kék tollat időközben ellopták.
Elképesztően egyszerű, ám egyszerre fantasztikusan ötletes megoldás, persze azon érdemes elgondolkodni, hogy akkor bármennyi tollat is veszek, úgysem lesz elég, mert mindet ellopják? Nem pénzkidobás ez, nem kellene valami más megoldást találni?