Ez a Levi's reklám gondolom úgy keletkezett, hogy egy óvatlan pillanatban néhány kreatív nőt odaengedtek az asztalhoz, akik ki is használták a ritka alkalmat és "törlesztettek" a sok férfisoviniszta hirdetésért. De ismerjük el, megérdemeljük. Másrészt jó lett a hirdetés is.
A képen egy felettébb attraktív hölgy, a reklám tárgyát képező farmernadrágban, ül egy fakóra festett férfin, aki ráadásul meztelen is. A tükröt, ami ugye a hölgyeknél elengedhetetlen kellék, szintén két Ádám-kosztümös férfi tartja. Ez egy olyan dizájn, ami csakis a mai, modern világban képzelhető el, 50 évvel ezelőtt még kemény bírálatok érték volna a Levi's-t... ha egyáltalán készülhetett ilyen hirdetés (majd mutatok is egy kontrapéldát hamarosan).
Ahogy mondani szokták (pedig értelmetlen képzavar), a vak is látja, hogy kompozíción az erősebb nem kihasználása zajlik és nem fordítva. Erre rátesz még egy lapáttal a felirat: "Rule!", vagyis "Uralkodj!". (Mármint a nő a férfiakon.)