Mostanában elég sok "problémás" hirdetés volt a menüben, javítsuk hát az étrendet valami finommal. Íme a Duracell remekbe szabott reklámja, amelyhez gyakorlatilag nem kell körítés, egyszerű és azonnal érthető. A fogásért külön köszönet illeti meg Bernadettet, aki elküldte nekem a képet.
Érdekes megjegyezni, hogy mennyire ritka ez a fajta hirdetési mód, amikor nem egy nyomtatott plakáttal kívánják felhívni a figyelmet, hanem vagy magát a terméket vagy a képét, a környezetbe elhelyezve mutatnak rá annak felhasználására. Bár nyilvánvaló hogy ez nem tehető meg bármilyen produktummal, azért szívesen látnék több ilyen kreatív próbálkozást az utcákon.
Az is igaz, hogy akadhatnak olyanok, akik egy ilyen helyzetben megtorpannának és veszélyt szimatolnának, jelentősen megnövelve ezzel a balsetveszélyt vagy magukra haragítván környezetüket.