Azt szokták mondani, hogy komoly témákról gyakran célravezetőbb könnyed, humoros formában beszélni. Nos, ez valószínűleg igaz, de azért óva intenék - és elsősorban mindenkit - hogy egyes helyzetekben túl könnyed vagy humoros legyen. Vagyis attól, ami a most étlapra kerülő hirdetés tett.
A komoly dolog itt a családon belüli erőszak sajnálatos problémája. A humor a grafikai megjelenésben kellene manifesztálódjon, de azt hiszem, egy picit elszaladt a ló, amelynek ráadásul átestünk a másik oldalára is. A torta még rendben van, a rajta felállított guillotine azonban már inkább ellenszenves, a mosolygó pár pedig egyenesen morbid.
Az egyetlen találó elem a szlogen: "Report it. Before death do you part.", azaz "Jelentsd be. Mielőtt a halál elválaszt.", ami kétségkívül ötletes utalás az esküvői fogadalomra. Nyilván az egész koncepciót erre a gondolatra fűzték fel, csak nem gondolták, hogy egy jó kiindulópontból is el lehet tévedni.