Könnyű mondani, hogy vannak olyan termékek vagy márkák, amelyeket nagyon egyszerű reklámozni. De ez nem igaz, a sikerért meg kell dolgozni. Vegyük például az itt látható hirdetést, amely egy Lamborghini sportautót reklámoz. A márka ismert, akinek telik rá, az valószínű meg is veszi, de ha nekünk kellene egy ütős reklámot csinálnunk neki, vajon mit találnánk ki? Ne feledjük, luxusautóról van szó, nem lehet a hirdetésünk olyan, mint a mezei négykerekűeké, és ráadásul a saját súlycsoportunk konkurenciáját is le kell előznünk.
Nos, nem tudom, kinek milyen elképzelése van, de ez a hirdetés nem sokat maszatolt, és úgy gondolta, a sok körítés helyett meglep. Az autó bemutatása csak figyelemfelkeltés, nem azon van a lényeg, hanem a szövegen. "Top Speed: 112 km/h*", azaz "Csúcssebesség: 112 km/óra*". Ez elég megdöbbentő, hiszen ennél többet várnánk a sárga bikától, de mi az a kis csillag ott a mondat végén? "*Backwards." szögezi le az apróbb betűs szöveg, vagyis "*Hátrafelé."
Azt nem tudom, hogy más sportkocsik mennyivel tudnak tolatni, de nem is érdekel, mert ez a hirdetés megviccelt, meglepett és megfogott. Már csak a pénz kellene hozzá és rohannák megvenni.