Poénszülés

2016. április 14. 12:10 - reklamfogo

Az tény, hogy a jó reklámok egyik ismertetőjegye a humor. Megfelelő mértékben adagolva hihetetlen módon fel tudja dobni az ötletünket és ezzel magát az egész reklámot. Ugyanakkor önmagában a tréfa nem garancia a sikerre, el is lehet rontani a viccet. Nagyjából ezek a gondolatok fogantak meg bennem az alábbi Doritos chips reklám láttán.

Szöveg tulajdonképpen alig van benne, semmi különösen frappáns, mondhatni csak a szokásos. Kiderül például, hogy a babával minden rendben van és bármelyik pillanatban megszülethet. Erre húzták rá a chipses ötletet, ami egész jó, bár a pasi érdektelensége és "vicces" chiprángatása egyáltalán nem annyira nevetséges, pláne egy várandós nő szempontjából. 

De a "legjobb" a vége, a slusszpoén, a humor-csúcs, amikor a pici kirúgja magát az eldobott chips után. Ez belőlem is azt a reakciót váltotta ki, amit a filmen láthatunk: áááááááá... csak nem éppen pozitív értelemben, hanem úgy, hogy ez nagyon gááááááz! Szerintem ékes példáját látjuk itt a rosszul elsült poénnak, még akkor is, ha csak a bátraknak ajánlják ("For the bold." mondja a Doritos szlogenje, azaz "Csak a merészeknek".)

Szólj hozzá!
Címkék: Film Élelmiszer

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr628606478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása