Veszélyesen jó

2016. május 22. 16:53 - reklamfogo

ngcescalator.jpgA gerillareklámok egyik legnagyobb fegyvere a meglepetés. Olyan helyeken, olyan időzítéssel, illetve olyan sokkoló formában jelennek meg, hogy egyrészt lehetetlen nem észrevenni őket, másrészt megragadják a figyelmet. Vegyük például ezt a National Geographic Channel reklámot egy mozgólépcső alján. 

Először is iszonyú élethű a vizuális megjelenés, nemcsak a térhatás miatt, de még arra is figyeltek, hogy a medence széle repedezett legyen. Sárga-fekete színkombó - ez alapból figyelemfelkeltő és veszélyre figyelmeztető. Garantáltan észrevehető.

Ahogy az ember megy lefelé a mozgólépcsőn, és közeledik az aligátorhoz, érezhetően felmegy a pulzusa - vagy az izgalomtól, vagy a nevetéstől. Egy dolog biztos: senkit nem hagy közömbösen.

Amellett egy ilyen hirdetés egyértelműen mobiltelefon kameravégre kívánkozik, majd a Facebookra és máris vírusmarketinget folytatunk - az NGC legnagyobb örömére.

Szólj hozzá!
Címkék: Média Gerilla

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr598738632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása