Kormányszavazat

2018. július 02. 06:50 - reklamfogo

Nem tagadom, szeretem a meghökkentő reklámokat, csak semmi megszokott klisé: használjuk ki a filmtechnika adta lehetőséget egy hirdetésben is, nem kell ahhoz egy hollywoodi szupermozi. És ez a pizza reklám pontosan ezt a meglepetést hozza, csak félpercben a 138 perc helyett:

A nagy amerikai dilemma: melyik pizzát vegyük a sokezerből? Rövid filmünkben az anyuka azon töpreng, hogy vajon hat dollárért vegyenek extra sajt és szalámi feltéttel bíró Little Ceasars Extramostbesttest pizzát (igen, ilyen komplex neve van) vagy inkább több pénzért egy kevesebb feltétet tartalmazó pizzát (mondjuk kissé érthetetlen a dilemma maga, de ez egy reklám és nem közgazdasági oktatófilm).

Akárhogyis, a kislány gyorsan megoldja a kérdést, és kis kormányával lekanyarodik a Little Ceasars felé. Egyébként milyen finom áthallás: "Kis Cézárok" a pizzéria neve, és a kislány is éppen ilyen kis cézárként viselkedik, amikor magához ragadja a döntést a felnőttek helyett... brávó, mondanám, ha nem lenne nekem is gyermekem :-)

A hirdetés meglepő, kreatív, technikailag pazar, és könnyen érthető. Mi kell még? Talán egy Extramostbesttest pizza...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr2714018374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.