Bizonyára sokan ismerik azt a tréfás repülőgép-festést, amikor a gép orrára rápingáltak egy Mikulást, mintha a repülő elütötte volna szegény pirosruhás öregapót. És az ötlet tényleg vicces és jópofa, valamint működik. Nyilván ennek a Télapó-trükknek a sikerét irgyelhették meg a Head sportszergyártó marketingesei is, amikor előrukkoltak az itt látható reklámképpel. Egy vadászrepülőt látunk, amelynek orrára, jaj, egy hódeszkás férfi szúródott fel. És nem, ez nem olyan jópofa, mint a Mikulás.
Az "ötletes" kép mellé a reklámszöveg is remekbe sikerült: "Jump higher", azaz "Ugorj magasabbra". De ennyire?! Hogy halálomat leljem egy repülő orrán? Értem, hogy kell az adrenalin, de azért utána elmesélném a barátaimnak az élményt, és nem egy koporsóban landolnék. Ráadásul ezt a "nagy ugrást", a Head intelligens technológiájával érhetem el. Nem tudom, mi ebben az intelligens, de a reklám nem, az biztos.