Nem tudom, ki volt az első marketinges, aki felfedezte a várandós nők reklámcélú alkalmazását, de bizonyára annak idején (mert az biztos, hogy nem új találmány) komoly felzúdulást válthatott ki. Különösen azok a képek, amelyeken a maga csupasz valójában is kivillan a pocak.
Ennél komolyabb eltökéltség kellett ahhoz, hogy várandós férfiakat tegyenek a hirdetésre, Persze, tudom, hogy olyan nincs, csak úgy fest, mintha. De mit lehet egy gömbölyödő hasú pasival reklámozni? A válasz elég nyilvánvaló, használja is a közbeszéd és városi folklór: sört.
Így került a Bergedorfer sör hirdetésére is egy pocakos alak, ráadásul minimális retussal. Esztétikus? Nekem nem, és gondolom vagyunk még úgy pár millirdan, akik hasonlóan éreznek. Vicces? Nekem nem, és gondolom vagyunk még... Ötletes? Szerintem csak egy picit, és gondolom...
"Brewed with love.", azaz "Szeretettel főzve." Most abban nem merülnék el, hogy nyilván nem így készül, ám azt is erősen kétlem, hogy egy sörfogyasztó szeretne szembesülni ezzel a képpel.